سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آقاسیدبااجازه...
 
کرمانشاه شب را به انتظار طلوع خورشید ولایت صبح کرد

نسیمی آشنا می‌آید از راه
           بهاری بی‌ریا می‌آید از راه
به خاک قهرمانان مژده دادند
           دلیر جبهه‌ها می‌آید از راه

میدان آزادی کرمانشاه که از شب گذشته میعادگاه شیفتگان ولایت بود،از سحرگاه امروز حال و هوای دیگری به خود گرفته و ده‌ها هزار دلباخته،با ترنم سرود «هاتی خوش هاتی»بی‌صبرانه منتظر حضور ولی‌امر خود هستند.

باوجود اینکه زمان رسمی حضور رهبر فرزانه انقلاب در میدان آزادی  بعد از 8 و 30دقیقه صبح اعلام شده اما هجوم جمعیت مشتاق از شب گذشته و بامداد امروز هرگونه تردد را در این میدان و خیابان‌های متنهی به آن تقریبا" غیرممکن ساخته است.
بسیاری از مردم نماز صبح خود را در گوشه گوشه میدان اقامه کردند و شادمانی وصف ناپذیر کرمانشاهیان در یک ساعت مانده به دیدار تاریخی‌شان با ولی‌امر مسلمین،تصاویری ناب از عشق به ولایت را رقم زده است.
اشک شوق، دیده‌های بسیاری از منتظران را آمیخته به محبت و عشق کرده و چشم‌هایی که ناخواسته از حرارت ولایت و محبت مولایشان ارغوانی رنگ شده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/7/19 توسط سرباز

اطلاعیه دفتر رهبر معظم انقلاب در تقدیر از مردم شریف استان کرمانشاه

با پایان یافتن سفر 9 روزه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه، دفتر معظمٌ‌له در سپاس از مردم دلاور، مقاوم و سلحشور این استان اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم


کرمانشاه، "سینه ستبر" ایران زمین، سرزمین پرافتخار محب اهل بیت علیهم السلام و مهد "جوانمردی، دلاوری و پهلوانی"، خطه با برکت "صبر، مقاومت، ایستادگی و ایثار" و دیار مصفای"سلحشوری و وفاداری" در روزهای اخیر، در استقبال و میهمان‌نوازی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روزهایی شکوهمند و به یادماندنی سپری کرد و وحدت عزتمندانه اقوام و مذاهب، این حقیقت ناب را متجلی ساخت که همه اقوام ایرانی اجزای پیکره‌ی عظیمِ ملتِ مقتدری هستند که با "اتحاد و حضور و آگاهی" آینده درخشان این سرزمین قهرمان‌پرور و سرافراز را تضمین کرده‌اند.


دفتر مقام معظم رهبری، "ایمان، وحدت، و هوشیاری" مردم متدین کرمانشاه را نشانه‌ای از لطف و رحمت الهی در این کشور و این ملت می‌داند و با حمد و سپاس به درگاه ایزد منان تشکر خالصانه، صمیمانه و عمیق رهبر معظم انقلاب را از همه‌ی اقشار و صنوف مردم دلاور، پرمحبت و حقیقتاً مهمان‌نواز استان کرمانشاه، علماء و روحانیت روشن‌ضمیر شیعه و سنّی، خانواده‌های صبور، مظلوم و با استقامت شهداء، جانبازان و ایثارگران، نخبگان و فرزانگان فرهیخته، استادان و دانشجویان فهیم و پرشور، عشایر غیور و هوشیار، نیروهای مقتدر و جان برکف منطقه اعم از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی، نماینده محترم ولی‌فقیه در کرمانشاه، استاندار محترم و مسئولان پرتلاش محلی اعلام می‌کند.


به فضل الهی سفر تاریخی و ماندگار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه در پرتو استمرار وحدت، آگاهی، وفاداری و هوشیاری آحاد مردم و در سایه شکوفایی استعدادهای کم‌نظیر مردم مجاهد به‌ویژه جوانان مؤمن، پرنشاط و باطراوت استان، افق کاملاً امیدوارکننده‌ای برای آینده این منطقه پربرکت ترسیم می‌کند و همت و تلاش مسئولان ملی و پیگیری جدی مسئولان محلی، زمینه‌ساز تحقق همه مصوبات و تصمیماتی خواهد شد که دولت خدمتگذار در سفرهای استانی و سفر اخیر رهبر معظم انقلاب، برای شتاب بخشیدن به روند حل مشکلات و کمک به توسعه استان عزیز کرمانشاه اتخاذ کرده است.


امید است راهبردهای مهم و اصولی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این سفر در مورد مسائل اساسی کشور و مردم استان بیان کردند مورد توجه آحاد مسئولان کشور در قوای سه‌گانه و دستگاه‌های فرهنگی و اقتصادی و همه علاقمندان به نظام اسلامی قرار گیرد و در کمترین زمان ممکن شاهد تحولات متناسب با شأن مردم غیرتمند استان کرمانشاه باشیم.

 

 انشاء الله

دفتر مقام معظم رهبری

29 مهر ماه 1390

 

 



نوشته شده در تاریخ جمعه 92/7/19 توسط سرباز
تمامی حقوق مطالب برای آقاسیدبااجازه... محفوظ می باشد